Сергей Федоткин

Сергей Федоткин

Head of Digital, Ecommerce & Customer Service IQOS, Philip Morris Russia

Успешный запуск инновационного бренда. Пример IQOS
Опыт
8 лет в сфере бизнеса
Достижения

  • Activation Team Award Winner 2018 by COO of PMI (global award),
  • Recognition for Excellence Award (PMI),
  • Recognition for Excellence Award (PMI),
  • Contact Center World Award for the best Partnership (London).
Опыт работы

  • 2011 – 2015гг. – Head of Region in Philip Morris International
  • 2015 – 2017 гг. – Manager Ecommerce & Customer Service IQOS in Philip Morris Moscow HQ
  • 2017 – 2019гг. – Head of Digital, Ecommerce & Customer Service IQOS in Philip Morris Moscow HQ

Ещё из потока «Маркетинг»

Гавриил Гордеев
Cамвел Аветисян
Макс Коротков
Сергей Федоткин
Сергей Прусс
Никита Белоголовцев
Андрей Козловский
Матвей Кардаш
Директор по развитию AmoCRM
Константин Зимен
Сергей Наумов